اس ام اس فك و فاميل خنده دار

اس ام اس فك و فاميل خنده دار

اس ام اس فك و فاميل خنده دار
بازدید : 1801

اس ام اس فك و فاميل خنده دار

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مردم از ننه باباشون ویلا و ماشین و پول به ارث می برن

من از بابام میگرن به ارث بردم

از مامانم آلرژی!!!

ای خدا این خانواده است

من دارم؟؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

دارم مسواک میزنم

بابابزرگم دندون مصنوعیش رو آورده گذاشته

تو جیبه پیرهنم

میگه یه دستی هم به دندونا ما بزن:

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

خواستگار اومده

بابام میگه نمیدونم هر چی خودت میگی؟

منم گفتم نه!

میگه تو غلط کردی مگه بحرف توئه !!!!!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

تو عروسی یکی از فامیلا دلار میریختن رو سر عروس و داماد!

حمله به دلارا سی مجروح به جا گذاشت!

فرداش همه رفتیم صرافی

یارو گفت دلارا تقلبیه!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

به خالم که آمریکا زندگی میکنه با کلی ذوق و شوق گفتم:

خاله من خیلی دوس دارم بیام اونجا زندگی کنم

برگشته میگه: خب اینجا کسی رو داری بری پیشش؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

عموم میخواد منو نصیحت کنه، میگه:

عزیزم مراقب باش، به هرکسی اعتماد نکن

مردم 360 درجه با همدیگه فرق می کنن!!!!!

آخه یکی نیست بگه عمو جان، دلبندم

360 درجه که دوباره خودشون میشن!!!!

فک و فامیله داریم؟!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

عموم کارمند بانک صادراته

اونوقت اسم بچش رو گذاشته سپهر…

فک و فامیله داریم؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مامان بزرگم گفت واسه منم فیسبوک بساز ببینم

چیه این فیسبوک که تو رو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه از ساعت 6:30 شروع کردیم

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه …!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

زنگ خانه خالمو میزنم

شوهر خالم پشت آیفون میگه:

الو بفرمایید! فکو فامیله داریم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

خواهرم 10 سالشه

دیروز یه کیلو گوجه گذاشته جلوش داره میخوره

بهش میگم چته؟؟

میگه تو مجله خوندم خوردن گوجه

از مشکل “پروستات” جلوگیری میکنه!!!

به نظر شما راهی برای اصلاح این فک و فامیل وجود داره؟؟

من که نا امید شدم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

به مامانم میگم مامان اومدنی لباس مشکی رو بیار میگه صورتیه؟

میگم نه مامان مشکیه

گفت اها فهمیدم قرمزه

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

با عمه خانم رفتیم در مغازه میگه:

اقا توی ماشین ظرفشویی چی بریزم ظرفها تمیز میشه

فروشنده میگه قرصهای ماشین بهترن

عمه جون میگه نسخه شو شما میدید یا داروخانه ازاد میده

ای خدا این فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

نشستیم داریم فیلم اکشن میبینیم یه دفه بابام یه لگد محکم بهم زد

میگم چرا میزنی؟

میگه خواستم حس ال ای دی سه بعدی بهت بدم

که جلو دوستات احساس حقارت نکنی !!!

فک و فایمله داریم !

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

١٠ سانت مونده بود تا پازل ١٠٠٠ تیکه ام کامل بشه

بعد داداش کوچیکم اومد همشو خراب کرد و دو تا تیکشم خورد

به مامانم که میگم

میگه بچم چیزیش نشد؟؟؟!!!

تو نمیفهمی نباید وسایلتو جلو دست این بچه بذارى؟ اگه چیزیش میشد چی!!!!!!!!

فک و فامیله داریم؟؟؟؟؟!!!!!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

به بابام گفتم حس داشتن یه پسر خوب چه جوریه !؟

میگه نمیدونم برو از مامان بزرگت بپرس !

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

رو تخت دراز کشیدم و چشمام رو بستم

داداشم اومده میگه:

داری میخوابی؟

میگم پ نه پ چشمامو بستم تو بری قایم شی!

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

بابام به مامانم سپرده جمعه ها هفت صبح بیدارش کنه…

بعد بگه امروز جمعه است ، بگیر بخواب !…

فک و فامیله داریم…؟؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

یه داماد داریم هر وقت که میاد خونمون سر شام و نهار بشقابشو میده مامانم

میگه:” مامانم شما زحمتشو بکش ”

اونم رودرواسی گیر میکنه همه گوشتارو خالی میکنه بشقابش

ما هم استخوان لیس میزنیم

فک و فامیل سیاستمداره داریم؟

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

رفتیم خاکسپاری فامیلموون داداشش خودش انداخته تو قبر که اول منو باید خاک کنید

باباشون بیل و ور داشته

داره خاک میریزه روش میگه آره، توهم برو پیش داداشت

نذار اونجا تنها باشه!!!!

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

جمعه دارم میرم کارواش

بابام میگه جایی میری ؟

میگم آره میرم کارواش

میگه پس ماشین منم ببر یه آبی بهش بزن !!!

بگیرمش این یکی دستم یا بزارم تو کیفم ؟!

فک و فامیله داریم ؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

رفتیم خونه فک وفامیلامون

بی شعورا هیچ کار خاصی نکردن که من بتونم اینجا بنویسم …

ایندفعه واقعاً از همه تون یکصدا میپرسم:

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

ساعت 6 صبح بابام ماشین رو از پار کینگ در آورد

بعد داشتم در و میبستم یه دفعه بوق زد

منم که هنوز خواب 2 متر پریدم هوا

بعدش گفتم چیه؟!

سرش رو از پنجره آورد بیرون میگه

اون چراغ پارکینگ رو هم خاموش کن

من :|

فک و فامیل داریم؟!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مامانم 2 ماهه به همه گفته خطش سوخته…

رفتم نگاه کردم دیدم سیم کارتشو برعکس انداخته تو گوشی !!!

آخرشم برگشته میگه همش تقصیر توئه

بس که با گوشیم ور میری !

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

خواستگار اومده برام

خواهر پسره میگه برادر ما اولین بارشه میاد خواستگاری واسه همین خجالتیه

مامان بزرگ منم واسه بازار گرمی میگه

دختر ما هم اولین باره واسش خواستگار میاد

فک و فامیله داریم؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

آهای فک و فامیل عزیز، دلخور نشید

وقتی میگیم؛ فک و فامیله داریم،

یعنی “بهترین فک و فامیلو داریم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

بابام اومده پشت در حموم می گه اونجایی؟

احتمال داده شاید از کف حموم تونل زده باشم به خیابون اصلی و فرار کرده باشم!

خدایی فک و فامیل ما داریم

محبتشون که تو حلقم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

با بابام دعوام شد

وسط دعوا بابام گفت :” چنان میزنمت که به بابا بگی خر بگی الاغ بگی گاو “!!!

هیچی دیگ

حالا دارم آب قند میخورم

آخه بس خندیدم فشارم افتاده!!

بابام هم پیداش نیس

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

من از وقتی که گواهینامه گرفتم مسئول شستن ماشین بابام شدم!!!

ب نظر شما من اینکارو بدون گواهینامه نمیتونستم انجام بدم؟؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

اقا یه سری حالم خیلی بد بود گلاب به روتون داشتم بالا میووردم

مامانم اومده بالا سرم میگه حیف این همه غذا که خوردی 

من دیگه حرفی ندارم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

تلفنی که پیغام گیر داشته باشه چقدر بده!

از روزی که خریدیم وقتی خونه نیسیم اقوام زنگ میزنن

یکیشون شعر میخونه

یکی صدای حیوون از خودش در میاره

یکیشون مسخره بازی در میاره

آرزوی شنیدن یک پیام درست و داشتن

فک و فامیل مناسب تو دلمون موند!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

فقط یه ایرانی میتونه به دوستان و فامیل زنگ نزنه نزنه

وقتی مکالمه رایگان گرفت بشینه به همه فک و فامیل و دوست و غریبه و آشنا

زنگ بزنه بگه امروز دلم افتاد به فکرت

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

دیشب دیدم دختر عموم تو اتاق داره هق هق گریه می کنه

رفتم گفتم چی شده؟

گفتش که چند وقت هست تو “پو” نرفته فکر کنم مرده میترسم برم توش

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مادرم سفره چیده فوق العاده, بهش میگیم مهمون داریم؟؟

میگه نه تاریخ انقضای مواد غذایی داشت تموم میشدگفتم حیف نشن!!

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

از حموم اومدم بیرون ، اومدم چراغو خاموش کنم برق گرفتتم

واسه مادربزرگم تعریف کردم یه دقیقه فکر کرد بعد برگشت گفت

 برقم برقای قدیم … میگرفت درجا طرفو خشک میکرد !!!

یعنی محبت میچکه ازشون !! والا

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

فک و فامیل ما یه گروه ساختن تو واتس آپ

یکی از مکالمات گروه درمسافت 1متری:

دختر خالم:مامان شام چی داریم؟

خالم:تخم مرغ

دختر خالم: وای مامان مرسی

کلا فامیل تکنولوژی دوستی داریم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

تنها استفاده بابام از وایبر اینه که ببینه دوستان و آشنایان عکس پروفایلشون چیه

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

رفتیم خونه یکی از فامیلا واسمون شربت آوردن

گودزیلاشون اومد کنترلو برداره دستش خورد به شربتم ریخت رو فرش

تا اومدم حرف بزنم در کمال ادب فرمود : شما دخالت نکن !

وای تا حالا هیشکی منو اینجوری ترور شخصیت نکرده بود !

گودزیلاست فامیلمون داره ؟

کار از فرهنگ سازی این ده ۸۰ گذشته

باید یه پچی آپدیتی چیزی منتشر بشه واسه اصلاحشون !

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

خواهرزادم بام قهر کرده بود منم رفتم پیشش خودمو لوس کنم

گفتم خالتو چندتا دوس داری ؟

برگشته میگه آخه خاله تو اگه دوست داشتنی بودی که الان اینجا نبودی

الان نشسته بودی خونه شوهرت داشتی جورابشو میشستی !

خدایی ما بچه بودیم اینام بچن …

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

به داداشم میگم فلان کلمه رو با کدوم ز مینویسن ؟

میگه با “ز” یه نقطه !

من

ذ دو نقطه

ض ذوزنقه

حروف الفبا

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

بابام با کلی‌ دعوا که این شیر‌های گرونو که میگیرم

چرا نمیخورین خراب میشه می ریزیم دور !؟

برگشتم میگم : شیر کاکائو بگیر …

میگه : نه زود می خورین تموم میشه باز باید بگیرم !

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

دیروز مامانم برای نهار یه مرغ درسته ی بزرگ رو گذاشته بود تو فر

بعد برای اینکه خلاقیتش رو به رخ بکشه یه چندتایی بلدرچین کوچولو هم گذاشته بود کنارش

و یه بلدرچین هم تو شیکمش

خلاصه نشستیم سر سفره خواهرم قاشق رو زد تو سینه مرغه

یوهویی بلدرچینه از توی شیکم مرغه پرید بیرون

و چنان جیغ ۲۴رنگی زد که همسایه بغلی زنگ زد به آتشنشانی و ۱۱۰ !

بهش میگم چته ؟ میگه نیگا کن این مرغ بدبخت جوجه داشته تو شیکمش …

هیچی دیگه از ظهر دارم تیکه های سفره رو که گاز زده بودم از لای دندونام در میارم !

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

یکی از فامیلامون طلاق گرفته بابام میگه با اینکه زنه مهرشو بخشیده

ولی براش خوب شده جونش آزاد ، خودش خلاص !

من 

بابام 

عندالمطالبه 

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مشتری اومده واسه خونه میگه :

بدی خونه اینه که در دستشویی تو حال باز میشه

بابام برگشته میگه : میخوای زیرگذر بزنیم از تو آشپزخونه بیای بیرون ؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

داشتم دفتر خاطرات خواهرمو میخوندم ، تو اوجش بودم که نوشته بود :

تو که الان داری فضولی میکنی و میخونی زور نزن چیز خاصی گیرت نمیاد !

منو میگی هول شدم دفترو بستم فکر کردم منو میبینه از تو دفترش …

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

مکالمه ی خواهرزاده ی کلاس اولم با مامان همکلاسیش :

منزل آقای شکوری ؟

بله بفرمایید !

شکوری هست ؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

به مامان بزرگم میگم یه جمله خبری بگو ، میگه نوه م خنگه !

میگم سوالی بگو ، میگه نوه م خنگ بود و من نمیدونستم ؟

میگم امری بگو ، میگه خنگیتو تابلو نکن !

میگم میشه خنگ توشون نباشه ؟

میگه اونوقت میشی نوه ی یکی دیگه نه نوه ی من …

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺑﺎ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺷﻮﺧﯽ ﮐﻨﻢ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻡ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺪﻩ

ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻵﻥ ﻓﯿﻠﻤﺒﺮﺩﺍﺭﯾﻪ ، ﺗﻮ ﻃﺮﺡ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ ۲۲ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﺗﻮﻣﻦ ﺑﺮﻧﺪﻩ ﺷﺪﻡ !

ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﺍﮔﻪ ﺷﺎﻧﺲ ﺩﺍﺷﺘﻢ بچه ای ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻧﺼﯿﺒﻢ ﻧﻤﯿﺸﺪ …

ﻣﻦ 

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻭﻝ 

ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺩﻭﻡ 

همراه یکی مونده به آخر 

ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ 

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

بچه فامیلمون ۸سالشه صبح تا شب پلاسه خونه ما

امروز همسایه مون اومده بود و راجب یه میوه ای شبیه انار میگفت

که تبرک از یه جایی آوردن و هرکی خورده بچه دار شده !

این بچه م نه گذاشت نه ورداشت گفت مگه انارم حامله میکنه ؟

چی میگی شما ؟

منو میگی ؟ چشا چارتا ، فک مماس با کف زمین …

ما بچه بودیم زنبیل مامانمونو بعد خرید چک میکردیم ببینیم داداش خریده برامون ؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

هر وقت مهمون میخواد بیاد خونمون

مامانم اولین کاری که میکنه اینه که

میاد تو اتاق ما پسرا اسپری خوشبو کننده میزنه …

یعنی رسمن ما رو به چشم راسو میبینه !

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

دیشب داشتیم با آق داداشمون مچ مینداختیم ، پنجه تو پنجه ، فیس ۲ فیس

با نهایت زور داشتیم سعی میکردیم مچ یکی دیگرو بخابونیم که ناگهان

چشمتون روزه بد نبینه یه صدایی خارج شد در حد طوفان اوکلاهوما

منو میگی داشتم فرشو می جوییدم ، خیلی صحنه ی خفنی بود !

خلاصه این داداشه ما هم سریع محله حادثه رو ترک کرد

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه

که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !

خدایا مارو ببخش …

اینم فک و فامیله که داداش من داره ؟

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

دختر خالم زنگ زده میگه چرا ای دی اس ال من نمیره تو اینترنت ؟

بش میگم کدوم چراغا روشنه ؟

میگه : چراغ اتاقم و مهتابی آشپزخونه …

من 

مودم 

فیبر نوری 

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

پسرخالم کلاس اوله گوشیو برداشته به دوستش زنگ بزنه

مامان طرف گوشیو جواب داده پسرخالم میگه ببخشید علی هست ؟

مامانش میگه شما ؟ میگه من بغل دستیشم !

آینده تاریکی برای این بچه متصور هستم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

پسر عموم ۸سالشه اومده میگه میدونستی

اگر همه ی یخ های قطب جنوب آب بشن سطح آب اقیانوس ها هفتاد متر اضافه میشه

و اینجوری یک چهارم خشکی های کره زمین زیر آب میره ؟

من 

از شما چه پنهون من آخرین چیزی که همین اواخر فهمیده بودم این بود

که گوزن ها شوهر آهوها نیستن و کلی هم سرش ضربه روحی خوردم

اس ام اس فك و فاميل

sms fak o famil

داشتم با بابام شطرنج بازی میکردم

برگشته میگه یا مات میشی یا پول تو جیبی نداری !

دو راهی ذلت و خفت همینه والله

اس ام اس خنده دار فك و فاميل فاميلي جوك Sms sms دوستانه جديد پيامك اس ام اس فك و فاميله ما داريم سال 1394 فك و فاميله فك و فاميله ما داريم فاميله ما داريم مسيج خنده دار اس ام اس خنده دار پيامك خنده دار اس ام اس فك و فاميل پيامك فك و فاميل پيامك فك و فاميله ما داريم فاميله ما داريم فاميل ما داريم فاميل مسيج فك و فاميل ما داريم مسيج فك و فاميله ما داريم مسيج خنده دار مسيج جوك مسيج فك و فاميل اس ام اس خون


نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 22 مرداد 1394 ساعت : 18:48
برچسب ها : , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
نظرات
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید